Házirendünk

Kérjük figyelmesen olvassa el!

Kedves Vendégeink!

Mi azon fáradozunk, hogy ÖNÖK pihenésük ideje alatt jól érezhessék magukat náluk. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy semmilyen körülmény ne zavarja nyugalmukat. Ha ezen törekvésünk ellenére bármi zavaró tényezőt észlelnek, amivel nincsenek megelégedve, kérjük, haladéktalanul forduljanak bizalommal hozzánk. A szálláshely és a berendezési tárgyak állagának, rendjének, tisztaságának fenntartása érdekében kérjük, tartózkodjanak minden olyan tevékenységtől, amelyet saját otthonukban sem tennének.

1. Bejelentkezés / Kijelentkezés 

A szálláshely a foglalásban magadott határidőtől-határidőig áll a  rendelkezésre. A megbeszélt érkezési időpontban a szálláshely képviselője vagy annak megbízottja mindig a szálláshelyen tartózkodik. A szálláshelyet csak az előre egyeztetett létszámban vehetik igénybe a Vendégek, melyet a szállásadó előzetes bejelentés nélkül ellenőrizhet. Rendelet alapján a szálláshelynek kötelezettsége a szálláshelyen megszállók okmányát beolvasni, kérjük ehhez a bejelentkezéskor biztosítsa okmányainak meglétét. A Vendégeink látogatót csak és kizárólag a tulajdonos tudtával, beleegyezésével fogadhatnak.

2. Fizetési szabályok

A szállásdíj és az idegenforgalmi adó fizetése legkésőbb a Vendégek érkezéskor történik. Ha valami miatt az  Ön által előre lefoglalt időszak vége előtt távoznának a szállásról, abban az esetben nem tudjuk visszatéríteni a korábban befizetett szállásdíjat.

Fizetési módok: készpénz, utalás, Szép kártya. Az idegenforgalmi adót kizárólag készpénzben tudjuk elfogadni.

A foglalás a szállásadó visszaigazolásával és a foglaló elküldésével válik véglegessé. A foglalást írásban  vagy telefonon lehet lemondani, ez esetben az üdülés kezdőidőpontja előtti lemondás esetén  15-45 nap között a foglaló teljes összege a szállásadónál marad.

Időpont módosítása legkésőbb az érkezés előtt 20 nappal kötbérmentesen megtehető.

3. Ügyelet

A szálláshoz 24 órás ügyeleti szolgáltatás tartozik. Az ügyelet elérhetősége: Simor Kata +36 20 394 4159, akadályoztatása esetén: Balogh Enikő +36 20 594 0493.

4. Parkoló használat

A szálláshoz a kertben több parkolót tudunk biztosítani ingyenesen. Megközelítése a Jókai utca felől, a kert hátsó kapuján keresztül. A csomagok ki- és bepakolása idejéig a ház előtt közvetlenül meg lehet állni, de itt a parkolást hosszú távon nem tudjuk biztosítani.

5. Dohányzás

A dohányzás és a nyílt láng használata az épületen belül szigorúan TILOS! Dohányozni kizárólag csak a kertben a kijelölt helyen lehet. Kérjük a csikkeket az oda kikészített hamutartókban helyezzék el.

6. Szobák, berendezési tárgyak használata

Kérjük a berendezési tárgyak rendeltetésszerű használatát! A szobák berendezését és felszerelését, beleértve a törölközőket, plédeket, ágyneműt, stb. a házból kivinni nem szabad. A bútorokat átrendezni kizárólag a tulajdonos beleegyezésével lehet. Távozáskor a szobákat átnézzük, és az esetleges károk okozása esetén az ebből fakadó költségeket a vendéggel a helyszínen megtéríttetjük. Kérjük, a szobából való távozáskor győződjön meg, hogy a klíma, villany lekapcsolva vannak, illetve a vízcsapok el vannak zárva. Kérjük, a klímát csak csukott bejárati ajtónál és zárt ablakoknál használja. Bármilyen meghibásodást észlel, kérjük azonnal, haladéktalanul jelezze a szállásadó felé, hogy a problémát mihamarabb orvosolni tudjuk. Az átadott szobakulcsok elvesztése esetén a Vendég haladéktalanul köteles szólni a tulajdonosnak, illetve az ezzel járó költségeket megtéríteni (ajtó kinyitás, zárcsere stb.).

7. Étkezés

A vendégház jól felszerelt nyárikonyhával rendelkezik, ahol lehetőség van egyszerű ételek elkészítésére. Kérjük, a mikrohullámú sütőbe ne tegyenek be fémet tartalmazó tárgyat.  Velemben kiváló minőségű víz folyik, saját vízművei vannak a falunak, azokon  keresztül érkezik a forrásvíz a csapokba.

8. Takarítás

A szobákat a Vendégek tisztán, kitakarítva veszik át. Amennyiben probléma merül fel a tisztasággal kapcsolatban, jelezze a tulajdonosnál, utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Ottlétük alatt takarítást nem végzünk a szobákban. Kérjük, a vendégházat megfelelő állapotban hagyják kiköltözéskor, ellenkező esetben külön takarítási díjat vagyunk kénytelenek felszámolni, melynek díja 10 000 Ft.

9. Szemételhelyezés, kezelés

A háztartási szemét gyűjtése a vendégház szobáiban, illetve a fürdőszobákban elhelyezett szemetesekben lehetséges.  A szemét összegyűjtéséhez szemeteszsákokat biztosítunk, kérjük amennyiben szükséges a szemetet ebben vigyék ki az udvari kukába vagy a kapuszínben található nagy kukába. Igyekszünk szelektíven gyűjteni a szemetet, így kérjük a megfelelő szemeteseket és tárolókat használják ittlétük alatt.

10. Grillezés

A grillsütő készülék szabadon használható, egy alkalomra való faszenet biztosítunk. Kérjük, grillezés után a grillsütőt tiszta állapotban hagyják ott maguk után. Ehhez biztosítunk megfelelő tisztító eszközöket.

11. Tűzvédelem

A tűzvédelmi általános előírásokat minden Vendég köteles betartani.

12. Szolgáltatások

  • A Vendégek részére a parkoló ingyenes.
  • A wifi használat ingyenes, melynek jelszavát a nyári fedett étkezőben kiírva találják.

13. Egyéb

A szobában felejtett értékeket 2 hónapig áll módunkban megőrizni, s amennyiben jelzik felénk a megadott időponton belül, a megadott címre postázzuk. A Vendégek és a szomszédok nyugalmának biztosítása miatt, és a helyi csendrendelet értelmében a vendégházban 22.00 – 08.00 óra között tilos hangoskodni, hangosan zenélni vagy zenét hallgatni. Felhívjuk figyelmét, hogy a szállásadónak nem áll módjában felelősséget vállalni és kártérítést fizetni az önhibáján kívül történt eseményekből eredő károkért (pl. természeti csapás, jégeső, tűz, áramszünet, parkolóban keletkezett sérülések, stb.). A szállásadó fenntartja a jogot, hogy a botrányosan viselkedő, a házirendet be nem tartó vendégeket nem fogadja, illetve a szállásról azonnal eltávolítja.